Επιμέλεια: Χ.Κάτσικας - Γ.Καββαδίας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πρόλογος 7
ΜΕΡΟΣ Α'
Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Θανάσης Τσιριγώτης
Η αναδιάρθρωση στην εκπαίδευση. 19
Δημήτρης Πατέλης
Η παιδεία ως συνιστώσα της δομής και της ιστορίας.
Michael W. Apple
Ρητορικές μεταρρυθμίσεις: αγορές, πρότυπα απόδοσης και ανισότητα. 99
Γιώργος Γρόλλιος - Τάσος Λιάμπας - Χρήστος Τζήκας
Ορισμένα ζητήματα σχετικά με την ιστορία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού. 113
ΜΕΡΟΣ Β'
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
Γιώργος Μαυρογιώργος
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού: η εναρμόνιση του πανοπτισμού. 139
Michael W. Apple
Αν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι η απάντηση, ποια είναι η ερώτηση; 151
Χρήστος Κάτσικας
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: ποιος, ποιον και γιατί. 161
ΜΕΡΟΣ Γ'
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Γιώργος Καββαδίας
Ο εκσυγχρονισμός της αξιολόγησης. 173
Πέτρος Μενδώνης - Δημήτρης Μαριόλης - Γιώργος Γαλάνης
Η ζωντανή εκπαίδευση κάτω από τη σκιά του νέου επιθεωρητισμού. 187
Αντώνης Ναξάκης
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. 213
Γρηγόρης Καλομοίρης - Παύλος Χαραμής
Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Η ελληνική περίπτωση. 231
Νίκος Σύφαντος
Αξιολόγηση και "καλός" εκπαιδευτικός. 243
ΜΕΡΟΣ Δ'
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"
Χρήστος Κάτσικας
Δείκτες ποιότητας και αξιολόγηση του σχολείου.
Εκπαιδευτικό ISO 9000. 251
Γιώργος Γρόλλιος
Σχολική αποτελεσματικότητα και αξιολόγηση. 265
Χάρης Αθανασιάδης
Αξιολόγηση και αποσυγκέντρωση.
Ο εκσυγχρονισμός του εκπαιδευτικού συστήματος ολοκληρώθηκε. 279